život
muže
.cz
blog@životmuže.cz

29.1.2016

Pissed-per-View

Došla černá v tiskárně. Číslo modelu: 3525. Datart.cz, vyhledat příslušenství. HP. Spěchám. 3325. Posílám sám sobě email s číslem cartridge.
Jedu a kupuju. Rozbalím, odtrhnu ochranou pásku, otevírám horní panel tiskárny a zapínám ji. Jiná cartridge. Jsem idiot. Zjišťuju kde je problém. 3325, aha, 3525 ani neni v nabídce. Sedm kil v hajzlu.

Není čas, tisknu faktury tmavě modrym písmem, podpis, skenuju a posílám.

Cartridge co potřebuju maj za litr, tiskárna stála dvanáctset, ok, to si snad radši koupim novou pro 3325. Aha, takhle prehistorický modely se už neprodávaj, great.

Nejenže vás pěkně naštve, že jste nejdřív nevyndali starou cartridge nebo že jste odlepili ochraný štítek, ale odteď vám to ještě google bude připomínat všude, kam se podíváte.

Cílený reklamy jsou fajn, ale co je moc to je moc. Dokázali mě odradit od nákupu hromady věcí o které jsem se někdy zajímal.

A taky si asi nikdy nebudu pěstovat políčka nebo chovat prasátka.

Netuším jestli ještě někdo platí za pay-per-view, ale doufám že ne. Během práce na jednom projektu se mi víc než čtvrt roku zobrazovala nabídka konkurence. Dvě variace.

Někomu by mohlo dojít, že když čtvrt roku na něco nekliknu, tak to asi nechci. Nebo že už to třeba mám.

Co takhle zavést pissed-per-view. Zaplatíte si pay-per-click, třeba tisíc prokliků a zároveň nastavíte na jednoho viewera maximálně pětset ppv, takže když nekliknu ani při pětistém zobrazení, přestane se mi reklama zobrazovat. Plus nastavení frekvence zobrazení, protože když jsem jeden nedělní večer hledal ideální sluchátka, ještě jsem netušil, že mi od rána začne Grand Headphones Week.

Jednu dobu se mi všude ukazoval stojan od bespeca.

"Podejte hlášení"
"dva týdny, patnáctset zobrazení, pane"
"a jak to vypadá?"
"stále nic, pane"
"hmm, na co je ten stojan?"
"na klávesy, pane"
"hmm, a zkusili jste mu nabídnout klávesy?"
"pane, to nás nenapadlo, pane"


4/8